tiistai 2. helmikuuta 2016

Dubai täältä mä tulen, kunnossa tai en!

Arabiemiraattien matka alkaa kolkuttamaan jo ovella. Matkan olen varannut jo viime vuoden elokuussa, mutta olen saanut tämän hyvin pyyhittyä mielestäni. Lähtöön on reilu kuukausi aikaa, joten voisi alkaa olemaan kohta korkea aika aloittaa matkan suunnittelu. En ole viime aikoina ehtinyt edes miettiä koko asiaa, koska tässä on muutosten tuulet puhaltanut semmosta myllyä ympäriinsä, ettei perässä enää pysy. Uusi koulu on pitänyt hyvin ajatukset muualla ja nyt on uuteen työhönkin hakupaperit vetämässä. Muutenkin on alkanut tuntumaan siltä, että kaipaisin jotain uutta jännää tähän elämään. Ilmeisesti joku 30-kriisi tulossa.


Dubaita varten tuli aloitettua dieettikin joka meni viime viikonloppuun saakka oikein hyvin. Kaveri meni höynäämään pieniin viinin maistiaisiin, joten tässä onkin mennyt alkuviikko kehoa herätellessä. Ei auta muuta kuin lyödä turpovaihde silmään niin eiköhän rantakuntoon vielä päästä maaliskuuhun mennessä. Ainakin melkein :) . Minulla on aina tapana aloittaa "rantakuntoon projekti" ennen matkaa. Mielestäni on paljon mukavampaa lähteä reissuun freesissä kunnossa, vaikka muutama kilo elopainoa reissusta aina tarttuukin mukaan. Treenaan säännöllisesti ympäri vuoden, mutta ennen matkaa minulla on tapana siistiä hieman kuntoa, jotta reissussa saan nauttia olostani täysin rinnoin. Jotkut treenaa lomallakin, mutta itse haluan lomallani heittää kaikki arkiset asiat hetkeksi sivuun ja keskittyä ainoastaan matkakohteesta nauttimiseen. 


Kuva lainattu ja muokattu : www.airspacemag.com


Täytyy varmaan viikonloppuna alkaa suunnittelemaan tarkemmin matkaohjelmaa Emiraatteihin, jotta tässä saisi pikkuhiljaa matkamoodin päälle. Dubai täältä mä tuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti